Nadja behaalde haar diploma Toegepaste Economische Wetenschappen aan de KU Leuven, waarna ze haar eerste…
Na haar economische opleiding, startte Elly haar carrière als auditor in één van de grootste audit organisaties. Daar voerde…
Gert Vanderlinden behaalde na zijn studie Politieke Wetenschappen een Master in Internationale Handel aan de EHSAL Management…
Peter startte zijn loopbaan onmiddellijk met het opstarten van een eerste bedrijfje, onmiddellijk na het beëindigen van zijn studies…
Luc heeft steeds gewerkt in scale-up organisaties of starters in financiële en operationele functies. Na zijn studies TEW aan…
Nadja behaalde haar diploma Toegepaste Economische Wetenschappen aan de KU Leuven, waarna ze haar eerste professionele ervaringen opdeed in een audit kantoor te Antwerpen. Na haar stage, in een auditkantoor met vestigingen in Brussel en Aalst, duurde het niet lang alvorens ze besloot om op eigen benen te staan.
In 2005 was Nadja medeoprichter, eigenaar en bestuurder van een bedrijfsrevisorenkantoor, uiteindelijk gevestigd te Sint-Niklaas. Dit bedrijfsrevisorenkantoor bood een volledig scala aan professionele diensten aan, waaronder audit-, advies- en juridische diensten aan nationale en internationale klanten in verschillende bedrijfstakken. Daarnaast was Nadja ook medeoprichter, eigenaar en bestuurder van een accountancybedrijf waar zij, naast het uitoefenen van het accountantsberoep, ook verantwoordelijk was voor de dagelijkse organisatie van de vennootschap.
Van september 2017 tot oktober 2019 was zij ‘Director’ bij “MAZARS BELGIUM”, afdeling “audit & assurance”, een internationale, geïntegreerde en onafhankelijke organisatie, gespecialiseerd in audit-, accountancy-, fiscale, juridische en adviesdiensten. Daar was zij verantwoordelijk voor de wettelijke controle van een groot aantal bedrijven in verschillende gebieden door het beheren van teams, het bijhouden van deadlines en het rapporteren in verschillende talen.
Al deze ervaringen hebben haar de mogelijkheid gegeven een diepgaande specialisatie op te bouwen op vlak van audit en accounting enerzijds en de mogelijkheid gegeven om te kunnen werken met experten in hun vak anderzijds. Haar specialisaties zijn voornamelijk de wettelijke (al dan niet eenmalige) auditopdrachten zoals voorgeschreven door de wet, consolidatie, assurance opdrachten en waarderingen.
Tevens is Nadja sinds 2004 een van de drijvende krachten achter het ‘Institute of Fraud Auditors’ – IFA’ VZW, met nu meer dan 9 jaar ervaring als bestuurder en penningmeester.
Na haar economische opleiding, startte Elly haar carrière als auditor in één van de grootste audit organisaties. Daar voerde ze financiële audits uit bij middelgrote ondernemingen en multinationals. Naast het aansturen van de auditteams en de kwalificatie als bedrijfsrevisor, was ze verantwoordelijk voor rekrutering en opleiding, dit zowel intern als extern.
Elly stond mee aan de wieg van de Belgische Mergers & Acquisitions-afdeling van KPMG, waar ze naast het begeleiden van transacties ook de operationele opvolging van de afdeling (planning medewerkers, aanwervingen, rapportering en budgettering, …) voor haar rekening nam. Hierbij kwamen pre-deal evaluaties, due diligence-onderzoeken, het voorbereiden van investeringsdossiers, assistentie bij SPA’s en de begeleiding van kopers en verkopers gedurende het hele proces aan bod.
Ze past deze ervaring sinds een 10-tal jaren toe bij Belgische KMO’s en middelgrote bedrijven, vaak in samenwerking met andere adviseurs. Daarnaast treedt Elly in een bredere context op als klankbord voor eigenaars van KMO’s en scale-ups.
Gert Vanderlinden behaalde na zijn studie Politieke Wetenschappen een Master in Internationale Handel aan de EHSAL Management School en een MBA in Corporate Planning aan Solvay Management School. Hij begon zijn carrière in 1997 als adviseur in PHARE en TACIS, steunprogramma’s in het kader van de uitbreiding van de EU, in opdracht van de Europese Commissie.
In 2001 heeft Gert de stap naar internationaal subsidieadviesbureau gezet waar hij betrokken was bij de oprichting en uitbouw als subsidieadviseur. In 2006 heeft hij Genium Group opgericht, een adviesorganisatie gespecialiseerd in strategie, corporate finance en subsidies.
Op die manier heeft Gert een diepgaande specialisatie opgebouwd op het vlak van innovatie, strategie, private and public funding, subsidies en fusies en overnames, in opdracht van partijen die wensen te kopen dan wel partijen die willen verkopen.
Gert heeft een bijzondere interesse en expertise in duurzaam ondernemen.
Peter startte zijn loopbaan onmiddellijk met het opstarten van een eerste bedrijfje, onmiddellijk na het beëindigen van zijn studies burgerlijk ingenieur. Actief in de internet sector sinds 1995, heeft hij sindsdien meerdere bedrijven (mee) opgericht en overgelaten. In 2006 werd hij verkozen tot Vlaamse Jonge Ondernemer.
Bij de verschillende start- en scale-ups was hij voornamelijk actief met de strategische planning, de productontwikkeling, het opzetten van (internationale) saleskanalen en het vormgeven en opstarten van de interne werking.
Naast deze kernactiviteiten is Peter actief geweest in een breder businessperspectief, ofwel als voorzitter of bestuurslid in verschillende bestuursorganen (Feweb, DNS, …), als adviseur voor diverse bedrijven of als spreker op diverse evenementen. Hij wordt sterk gedreven door het vertalen van business uitdagingen naar praktische oplossingen door de technologische mogelijkheden van nu en morgen.
Luc heeft steeds gewerkt in scale-up organisaties of starters in financiële en operationele functies. Na zijn studies TEW aan de KU Leuven startte hij zijn carrière als belastingcontroleur van vooral grote vennootschappen. Hier heeft hij een praktische fiscale opleiding genoten die hij later in andere functies steeds op peil heeft gehouden. Nadien heeft hij ervaring opgedaan bij Software Holding & Finance NV, een Leuvense business angel, met het opstarten en begeleiden van hightech starters en dit vanaf concept tot verkoop. Hier heeft hij ervaring opgedaan op gebied van financieel-strategische planning en hands-on begeleiding van ondernemers.
Deze ervaring heeft hij praktisch kunnen toepassen bij de ontwikkeling van de Weekendesk en de Bongo-bon waar hij van bij de start als CFO en logistiek verantwoordelijke betrokken was. Verder was hij ook een 5 tal jaar actief als senior finance strategy consultant bij Strategy waarbij hij voor voornamelijk grotere KMO’s en non-profit organisaties werkte.